Software pro správu komunikace s klienty (CCM)
Prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci
Změňte svůj technický a taktický přístup k zákaznické zkušenosti
Zkušenosti zákazníků jsou vším. Společnost Gartner zjistila, že více než 80 % organizací nyní očekává, že budou soutěžit hlavně na tomto základě. Ale udržet krok není snadné. Okamžité reakce, zkušenosti v reálném čase a modely rychlého dodání se stávají normou.
V čem tedy spočívá to tajemství? Základem pozitivní zkušenosti zákazníků je digitální transformace. Dnešní úspěšné společnosti jsou ty, které se orientují na digitální technologie.
Ale víme, že transformace přes noc není reálná. Proto tato zpráva poskytuje přístup k postupnému zlepšování CX – od správného nastavení základů až po zvládnutí vícekanálové komunikace v reálném čase.
Přečtěte si naši zprávu a zjistěte, jak změnit svůj technický a taktický přístup k zákaznickým zkušenostem.
Prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci
Osvojte si přístup zaměřený na zákazníka a úsporu nákladů využívající cloudovou platformu
Automatizujte a zefektivněte snímání a zpracování příchozích dokumentů
Zvyšte efektivitu a snižte množství chyb automatizací procesu podání žádosti a registrace zákazníků
Přečtěte si naši elektronickou knihu, ve které se dozvíte, jaké trendy ovlivňují zákaznickou zkušenost a jak se připravit na dobrodružství
Zjistěte, jak dosáhnout provozní dokonalosti prostřednictvím transformace