ZPRÁVA

Optimalizace komunikace v době zaměřené na zákazníka

Změňte svůj technický a taktický přístup k zákaznické zkušenosti

STÁHNOUT ZPRÁVU

Jak zvládnout komunikaci se zákazníky v novém světě

STÁHNOUT ZPRÁVU

How to Master Customer Communications in our New World

Zajistěte si strategii CX do budoucna

Zkušenosti zákazníků jsou vším. Společnost Gartner zjistila, že více než 80 % organizací nyní očekává, že budou soutěžit hlavně na tomto základě. Ale udržet krok není snadné. Okamžité reakce, zkušenosti v reálném čase a modely rychlého dodání se stávají normou.

V čem tedy spočívá to tajemství? Základem pozitivní zkušenosti zákazníků je digitální transformace. Dnešní úspěšné společnosti jsou ty, které se orientují na digitální technologie.

Ale víme, že transformace přes noc není reálná. Proto tato zpráva poskytuje přístup k postupnému zlepšování CX – od správného nastavení základů až po zvládnutí vícekanálové komunikace v reálném čase.

Přečtěte si naši zprávu a zjistěte, jak změnit svůj technický a taktický přístup k zákaznickým zkušenostem.

Stáhněte si našeho průvodce pro zajištění budoucí komunikace se zákazníky

Související řešení

Zjistěte více informací

Zjistěte, jak může společnost Canon podpořit vaši cestu k dokonalé zákaznické zkušenosti CX

PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM