Společnost ENGIE mění svůj způsob komunikace se zákazníky díky společnosti Canon

Společnost ENGIE se spojila se společností Canon, aby v rámci svého strategického posunu směrem k vícekanálové odchozí komunikaci zajistila jednodušší a flexibilnější přístup ke správě dokumentů.
Engie

Společnost ENGIE je světovým hráčem v oblasti energetiky a průkopníkem v oblasti energetické transformace. Firma působí ve 31 zemích a má téměř 100 000 zaměstnanců. Společnost ENGIE Netherlands Retail je dodavatelem energie pro trh B2C v Nizozemsku a pomáhá zákazníkům učinit další krok v oblasti udržitelnosti tím, že jim nabízí přehled a osobní relevantní poradenství napříč celou zákaznickou cestou.

Cíl

Společnost ENGIE potřebovala způsob, jak zjednodušit a centralizovat své procesy správy dokumentů pro vytváření materiálů pro komunikaci se zákazníky a urychlit úpravy dokumentů.

Výzva

Stávající pracovní postupy správy dokumentů se spoléhaly na více starších systémů, významně zatěžovaly IT a zavádění změn trvalo dlouhou dobu.

Přístup

Společnost ENGIE úzce spolupracovala se společností Canon na implementaci nového systému výstupu dokumentů, který je integrován se stávajícími řešeními a slouží jako centrální řídicí centrum.

Proč Canon?

Společnost ENGIE si pro tento projekt vybrala jako partnera společnost Canon, protože:

  • Společnost Canon má desítky let zkušeností s komplexními projekty implementace a organizace zahrnujícími starší řešení.
  • Společnost Canon je schopna jednat pružně i v případě změn požadavků projektu.
  • Konzultační přístup společnosti Canon zajišťuje, že při vytváření komplexního řešení porozumí obchodním potřebám svých partnerů.

obrazovka odrážející se v brýlích ženy

Přístup

Plně integrovaná komunikace se zákazníky

Společnost Canon implementovala a zorganizovala komplexní řešení šité na míru, které pomáhá zlepšit tok informací ve společnosti ENGIE.

Centralizovaná komunikace se zákazníky

Dokumenty byly dříve upravovány a spravovány prostřednictvím několika různých řešení, což nabízí možnost konsolidovat platformy.

Vícekanálová komunikace se zákazníky

Díky tomu, že je řešení komunikace se zákazníky citlivější, bylo marketingové oddělení schopno aktivovat fyzickou poštu jako kanál, který byl dříve příliš nákladný.

Vytvořte si systém, který bude připraven na budoucnost

Díky bezproblémové integraci pomohla společnost Canon společnosti ENGIE vybudovat pevný základ pro flexibilní a vyvíjející se ekosystém řešení a služeb.

muž používající tablet ve tmě

Výhody

Společnost ENGIE dříve zjistila, že změny v dokumentech byly časově i finančně příliš náročné. Údržba širší infrastruktury pro správu dokumentů byla navíc významnou zátěží pro zdroj IT. Díky řešení pro komunikaci se zákazníky od společnosti Canon udělala společnost ENGIE obrovský pokrok co se týče snižování množství vynaloženého úsilí v oblasti správy komunikace.

Dynamická komunikace

Díky novému systému mohou marketingoví pracovníci společnosti ENGIE provádět jakékoli úpravy, které potřebují pro svou komunikaci, a integrovat své pracovní postupy s řešeními komunikace se zákazníky.

Snížení nákladů

Díky automatizaci a integraci pracovních postupů pro dokumenty snižuje společnost ENGIE náklady na výrobu a distribuci tiskovin a zároveň zvyšuje produktivitu koncových uživatelů.

Menší zatížení IT

IT tým již nemusí řešit nekonzistentní a roztříštěný přístup k výstupu komunikace zahrnující více starších systémů.

Související produkty a řešení

Další informace o…

Komunikace se zákazníky

Pomáháme vašim zákazníkům vynikat ve světě plném konkurence.

Automatizace produkce dokumentů

Automatizace a centralizace produkce kritických firemních dokumentů.

Quadient Inspire

Tvorba, správa a realizace bezproblémové komunikace se zákazníky napříč všemi kanály.

Therefore

Zajistěte rychlý a efektivní tok informací se zabezpečenými funkcemi přístupu, ukládání, uchovávání, úpravy a zpracování kdykoli budete potřebovat.

Zjistěte více informací

ZLEPŠENÍ ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB PROSTŘEDNICTVÍM DIGITALIZACE

Nadnárodní energetická společnost potřebovala pomoci zefektivnit své obrovské toky papíru a zvýšit spokojenost zákazníků.

Zpráva: Optimalizace komunikace v době zaměřené na zákazníka

Změňte svůj technický a taktický přístup k zákaznické zkušenosti

Promluvte si s našimi odborníky