Společnost ENGIE je světovým hráčem v oblasti energetiky a průkopníkem v oblasti energetické transformace. Firma působí ve 31 zemích a má téměř 100 000 zaměstnanců. Společnost ENGIE Netherlands Retail je dodavatelem energie pro trh B2C v Nizozemsku a pomáhá zákazníkům učinit další krok v oblasti udržitelnosti tím, že jim nabízí přehled a osobní relevantní poradenství napříč celou zákaznickou cestou.
Společnost ENGIE mění svůj způsob komunikace se zákazníky díky společnosti Canon
Cíl
Společnost ENGIE potřebovala způsob, jak zjednodušit a centralizovat své procesy správy dokumentů pro vytváření materiálů pro komunikaci se zákazníky a urychlit úpravy dokumentů.
Výzva
Stávající pracovní postupy správy dokumentů se spoléhaly na více starších systémů, významně zatěžovaly IT a zavádění změn trvalo dlouhou dobu.
Přístup
Společnost ENGIE úzce spolupracovala se společností Canon na implementaci nového systému výstupu dokumentů, který je integrován se stávajícími řešeními a slouží jako centrální řídicí centrum.
Proč Canon?
Společnost ENGIE si pro tento projekt vybrala jako partnera společnost Canon, protože:
- Společnost Canon má desítky let zkušeností s komplexními projekty implementace a organizace zahrnujícími starší řešení.
- Společnost Canon je schopna jednat pružně i v případě změn požadavků projektu.
- Konzultační přístup společnosti Canon zajišťuje, že při vytváření komplexního řešení porozumí obchodním potřebám svých partnerů.
Přístup
Plně integrovaná komunikace se zákazníky
Společnost Canon implementovala a zorganizovala komplexní řešení šité na míru, které pomáhá zlepšit tok informací ve společnosti ENGIE.
Výhody
Společnost ENGIE dříve zjistila, že změny v dokumentech byly časově i finančně příliš náročné. Údržba širší infrastruktury pro správu dokumentů byla navíc významnou zátěží pro zdroj IT. Díky řešení pro komunikaci se zákazníky od společnosti Canon udělala společnost ENGIE obrovský pokrok co se týče snižování množství vynaloženého úsilí v oblasti správy komunikace.
Související produkty a řešení
Další informace o…
Komunikace se zákazníky
Pomáháme vašim zákazníkům vynikat ve světě plném konkurence.
Automatizace produkce dokumentů
Automatizace a centralizace produkce kritických firemních dokumentů.
Quadient Inspire
Tvorba, správa a realizace bezproblémové komunikace se zákazníky napříč všemi kanály.
Therefore
Zajistěte rychlý a efektivní tok informací se zabezpečenými funkcemi přístupu, ukládání, uchovávání, úpravy a zpracování kdykoli budete potřebovat.
Zjistěte více informací
ZLEPŠENÍ ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB PROSTŘEDNICTVÍM DIGITALIZACE
Nadnárodní energetická společnost potřebovala pomoci zefektivnit své obrovské toky papíru a zvýšit spokojenost zákazníků.
Zpráva: Optimalizace komunikace v době zaměřené na zákazníka
Změňte svůj technický a taktický přístup k zákaznické zkušenosti