Kvalita za dobrou cenu
Dobře udržované a podporované zařízení vám zajistí maximální návratnost investice.
Balíček Easy Service Plan obsahuje nabídku různých služeb instalace, školení, podpory a údržby, včetně náhradních dílů a práce.
Dopřejte si klid mysli a zajistěte si kvalitu a bezvadné fungování svého vybavení pomocí služby Easy Service Plan společnosti Canon.
Díky podpoře v podobě komplexního zabezpečení prostřednictvím škály servisních balíčků může vaše firma fungovat efektivněji. Jejich součástí je instalace a školení i smluvní údržba a opravy tiskárny. Z pohodlí vaší kanceláře může společnost Canon poskytovat podporu při lokálních opravách nebo údržbě.
Naše prvotřídní odborné znalosti můžete využít pro velkoformátové tiskárny imagePROGRAF, skenery imageFORMULA, laserové tiskárny i-SENSYS a multifunkční tiskárny a faxy imageRUNNER.
Půldenní školení podrobně pokrývá funkce produktu, instalovaný software a také odstraňování problémů. Zahrnuty budou nabídky tiskárny, čištění/výměna tiskové hlavy, vkládání médií, hlavní a pokročilé funkce ovladače tiskárny pro systém Windows/Macintosh a příslušný obslužný software. Dále budou popsány funkce softwaru PosterArtist LT*.
[*] Pokud byla zakoupena plná verze aplikace PosterArtist, bude tato aplikace zavedena a nakonfigurována místo verze LT.
Postup vyžádání servisu nebo podpory pro produkt
Kontakt na servisní oddělení:
i-SENSYS: (+420) 296 335 619
imageFORMULA: (+420 ) 225 280 200
imageRUNNER: (+420 ) 225 280 200
imagePROGRAF: (+420 ) 225 280 200
Řada WG7500: (+420 ) 225 280 200
Provozní doba:
9:00 až 17:00 (pondělí až pátek)
Ve dnech pracovního volna ve Velké Británii není technická podpora dostupná.
Uvědomte si, že tato čísla jsou určena pouze pro podporu související s vaším produktem.
K poskytnutí co nejrychlejší pomoci budete požádáni o:
Děkujeme vám za zakoupení balíčku Easy Service Plan společnosti Canon.
Řešte závady po telefonu s technickou podporou Canon – budou-li neřešitelné, do příštího pracovního dne vás navštíví kvalifikovaný servisní technik.*
Stolní tiskárny a skenery lze vrátit a nechat opravit bez dalších poplatků, jestliže vady nelze vyřešit po telefonu.*
*Nabídky a podmínky služby Easy Service Plan se mohou v jednotlivých zemích lišit.
Úplná instalace a základní školení k používání funkcí a vlastností produktu.*
Naše technická podpora a kvalifikovaní technici disponují značnými dovednostmi a zkušenostmi.
Strukturovaný proces podpory zajišťuje efektivní řešení všech nahlášených závad, a tím i bezproblémové fungování firem.
Naši zaměstnanci používají vyzkoušené a spolehlivé nástroje, aby zajistili bezproblémový chod vašeho firemního vybavení.
Dobře udržované a podporované zařízení vám zajistí maximální návratnost investice.
Mějte kdykoli přístup k technické podpoře, poradenství a dálkovému řešení problémů.
Plánujte rozpočet efektivněji díky pevně stanoveným smluvním obdobím.
Svou firmu můžete provozovat s naprostým klidem a minimem rušivých událostí.