Operace řízených služeb
Údržba skupiny zařízení na pracovišti
Minimalizujte prostoje a maximalizujte produktivitu pracovníků díky specialistovi na pracovišti.
Naše služba údržby skupiny zařízení na pracovišti Canon nabízí jednoho nebo více techniků na plný úvazek, kteří poskytují rozšířené služby pro opravy a poruchy a průběžné školení uživatelů ve vašem vlastním prostředí.
Zvýšením doby provozuschopnosti zařízení a rychlejší reakcí získáte podporu, kterou potřebujete k optimalizaci vašich zařízení, a snížíte prostoje. S větším počtem dostupných zařízení tak vzniká příležitost pro vyšší produktivitu a větší spokojenost koncových uživatelů.
Provoz skupiny zařízení na pracovišti
Zajistěte si na místě pracovníka na plný úvazek, který se bude starat o provoz zařízení, od výměny spotřebního materiálu až po odstraňování problémů, a uvolněte tak ruce svým interním týmům.
Pokud jde o provoz tiskových zařízení, cílíte na maximální efektivitu. Vaše interní týmy však tráví čas výměnou tonerů a papíru, nakládáním s odpadem a snahou opravit problémy na místě. To znamená, že neoptimalizují provozuschopnost zařízení. Služba provozu skupiny zařízení na pracovišti společnosti Canon zajišťuje zdroje přímo na pracovišti, které se o tyto činnosti postarají.
Podniková technická podpora
Získejte klid na duši díky jedinému kontaktnímu místu pro podporu aplikací a vzdálené monitorování událostí.
Spolehněte se na jediné centralizované místo pro komunikaci v souvislosti se službami. Jednotné kontaktní místo (SPoC) podnikové technické podpory (ESD) poskytuje pracovníkům podpory kompletní přehled o každém požadavku a plynulejší pracovní postup. Dosáhněte plynulejšího řešení problémů. A díky mnoha automatizačním funkcím integrace Canon a přístupu na portál lze úlohy upřednostňovat a řešit efektivněji.
Správu obchodních vztahů
Vyhrazený zdroj pro správu infrastruktury tisku, který se skládá ze správce klientských služeb.
Tato služba zajišťuje jediné kontaktní místo pro všechny dotazy týkající se správy skupiny zařízení a eskalace incidentů. To zahrnuje hlášení správy skupiny zařízení, které vám umožní ideálně využívat vaše tiskové řešení v souladu se zásadami optimalizace řízených tiskových služeb.
- Správce klientských služeb (CSM) – vyhrazený zdroj na pracovišti, který bude jednotným kontaktním bodem pro všechny dotazy týkající se služeb, bude zajišťovat řízení eskalace a zvýšenou úroveň řízení služeb tím, že zajistí sledování a plnění dohodnutých SLA a KPI, včetně řízení závažných incidentů a eskalace problémů.
Související služby
Provoz tiskových zařízení, zejména na více místech, může být náročný. Naše řada řízených služeb pomáhá zajistit optimální výkon.
Řízené služby tiskových zařízení
Kompletní balíček služeb, díky kterému budete mít jistotu, že tisková zařízení jsou neustále k dispozici s minimálním rušením, mají dostatečnou kapacitu a jsou chráněna před bezpečnostními hrozbami.