Více než polovina organizací očekává, že do roku 2025 bude tisk spravovat plně nebo převážně v cloudu.
ŘEŠENÍ PRO PŘIPOJENÍ KE CLOUDU
Seznamte se s řešeními Canon Cloud Connectivity: je to snadný způsob, jak prozkoumat potenciál vaší skupiny zařízení Canon a nejlépe využít investice do tisku a skenování.
Připojte se
Snadný tisk a skenování z běžných cloudových úložišť, jako je OneDrive for Business, Dropbox nebo Disk Google. Využijte výhod Cloud Connector, jednoduchého řešení pro výkonné připojení ke cloudu a získejte přístup k pokročilým funkcím, jako je dávkové skenování a automatické indexování souborů pomocí softwaru Canon uniFLOW Online.
Maximalizujte svůj čas
Výsledkem je, že produktivita zaostává a zvyšuje se riziko zabezpečení informací.
Níže jsme určili pět kroků, pomocí nichž lze dosáhnout lepšího tisku a skenování.
Úroveň 1: Mobilita – „Tisk z cloudu“
Akce:
1. Odešlete stránky k tisku z libovolného místa
2. Ověřte na jakémkoli zařízení
3. Bezpečně uvolněte tiskové úlohy
Výsledek:
Uvolnění tiskové úlohy z cloudu doma, v kanceláři nebo ve sdílené kanceláři
Úroveň 2: Jednoduchost – „Skenování do e-mailu“
Akce:
1. Naskenujte dokumentu v zařízení
2. Vyberte e-mailové adresy jako cíle
3. Otevřete e-mail
4. Vyhledejte dokument
5. Otevřete dokument
6. Přejmenujte
7. Uložte nebo přepošlete kolegům
Výsledek:
Naskenovaný dokument uložený v zařízení a potenciálně zaslaný jako příloha e-mailu
Úroveň 3: Zabezpečení – „Skenování do cloudového úložiště“
Akce:
1. Naskenujte dokument
2. Vyberte umístění cloudového úložiště, např. Google Drive, Microsoft OneDrive, Dropbox, Box atd.
Výsledek:
Dokument automaticky naskenován do správného umístění cloudového úložiště
Vede k lepšímu zabezpečení informací, spolupráci a produktivitu
Úroveň 4: Efektivita – „Dávkové skenování“
Akce:
1. Přihlaste se do zařízení
2. Vyberte ikonu skenování, která je nastavena oddělením IT k naskenování dokumentů do přednastaveného cloudového umístění, jako je Pomocník pro archivaci skenování do OneDrive
3. Skenování více dokumentů pomocí podavače ADF při jednom průchodu
Výsledek:
Více stránek rozdělených do jednotlivých dokumentů ve vybraném umístění cloudového úložiště, což šetří čas a zvyšuje produktivitu
Úroveň 5: Automatizace – „Pomocník pro archivaci“
Akce:
1. Naskenujte vybrané dokumenty pro firemní proces v zařízení
2. Použijte nástroje Pomocník pro archivaci na ploše pro ověření klíčových údajů, (číslo nákupní objednávky / referenční číslo faktury / jméno zákazníka atd.) a uložení dokumentu do cloudového úložiště
Výsledek:
Dokument je archivován a indexován na základě dat, která obsahuje, a je připraven k dalšímu zpracování
Zlepšení bezpečnosti a správy dat
Zjistěte, jak může vaše společnost využívat výhod řešení Cloud Connectivity.
Související software a řešení
Seznamte se s dalšími řešeními pro správu podnikových procesů, která vám pomohou zvýšit produktivitu, efektivitu a bezpečnost a posunout se dál na cestě k digitální transformaci.
KANCELÁŘSKÉ TISKÁRNY
Univerzální řešení podnikového tisku a skenování pro každou kancelář.
uniFLOW Online
Pokročilý software pro správu tisku a skenování, který využívá sílu cloudu.
Firemní software pro pracovní prostor
Objevte softwarová řešení od společnosti Canon, pomocí kterých využijete efektivitu pracovního prostoru, a transformujte svůj podnik.
CLOUD CONNECTOR
Díky softwaru Cloud Connector je připojení ke cloudu jednodušší. Jedná se o bezpečné a snadno použitelné cloudové řešení pro tisková a skenovací workflow.