Udržte si zákazníky
vytvořením personalizované komunikace
Smysluplný dialog firmy s klienty zvyšuje spokojenost zákazníků a ziskovost firem.
Vyžaduje hluboké porozumění zákazníkových potřeb a nákupního chování při respektování jejich soukromí. Dnešní spotřebitelé očekávají dostávat relevantní informace, ve správnou chvíli, ve správném kontextu, na jimi zvolené zařízení s možností reagovat a dostat odpovídající reakci.
vytvořením personalizované komunikace
sjednocením a konzistentním zobrazováním napříč všemi komunikačními kanály
tím, že převedete tvorbu pravidelné dávkové i jednorázové komunikace z IT do obchodních oddělení
integrací dat ze starších systémů
Správa zákazníků a komunikace s nimi: nový přístup
Toto řešení se vyznačuje zvýšenou provozní produktivitou a lepší schopností pohotově reagovat na zákazníky.
Alan Watson
Manažer vztahů, Aegon UK
Mezinárodní pojišťovací společnost Aegon chtěla zlepšit způsob, jakým komunikovala se svými 2 miliony klientů ve Velké Británii. Kromě přípravy na přechod z tisku na digitál chtěla společnost zároveň snížit náklady prostřednictvím outsourcingu a zdokonalit přitom bezpečnost dat a možnosti auditu.
Pomohli jsme společnosti Aegon vyvinout nejmodernější systém zpracování příchozí a odchozí pošty zahrnující automatizované pracovní postupy pro dokumenty a elektronické úložiště. Tento optimalizovaný systém správy dokumentů byl umístěn v novém účelovém odloučeném zařízení, které spravuje společnost Canon.
Řešení komunikace se zákazníky formou outsourcingu vedlo k 50% urychlení zpracování pošty a celkovým úsporám nákladů ve výši 25 %. Vedle pomoci společnosti Aegon s přechodem z tisku na digitál toto řešení zároveň zdokonalilo řízení výstupu i dat a umožnilo společnosti dosáhnout souladu s předpisy.
Běžná nebo elektronická pošta
Z více zdrojů
Individuálně přizpůsobená s využitím dat dokumentu
Na základě individuálně přizpůsobených šablon dokumentů
Vícekanálový systém zasílání
pro snadné vyhledávání a provádění auditů
Pracujte rychleji, snižte náklady a poskytujte ještě lepší služby zákazníkům díky efektivnějšímu zpracování pošty
Zvyšte efektivitu a snižte množství chyb automatizací procesu podání žádosti a registrace zákazníků