Boost your business by talking to customers more effectively.

Komunikace s klienty

Smysluplný dialog firmy s klienty zvyšuje spokojenost zákazníků a ziskovost firem.

Schopnost firem vést inteligentní a smysluplný dialog zákazníky se zákazníky není samozřejmostí.

Vyžaduje hluboké porozumění zákazníkových potřeb a nákupního chování při respektování jejich soukromí. Dnešní spotřebitelé očekávají dostávat relevantní informace, ve správnou chvíli, ve správném kontextu, na jimi zvolené zařízení s možností reagovat a dostat odpovídající reakci.

Výhody vyspělé komunikace se zákazníky

Retain customers Retain customers

Udržte si zákazníky

vytvořením personalizované komunikace

Strengthen branding Strengthen branding

Posilte prezentaci značky

sjednocením a konzistentním zobrazováním napříč všemi komunikačními kanály

Improve efficiency Improve efficiency

Zvyšte efektivnost práce

tím, že převedete tvorbu pravidelné dávkové i jednorázové komunikace z IT do obchodních oddělení

Speed up time to market Speed up time to market

Zlepšete načasování uvedení na trh

integrací dat ze starších systémů

Správa zákazníků a komunikace s nimi: nový přístup

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Toto řešení se vyznačuje zvýšenou provozní produktivitou a lepší schopností pohotově reagovat na zákazníky.

Alan Watson

Manažer vztahů, Aegon UK

Výzva

Mezinárodní pojišťovací společnost Aegon chtěla zlepšit způsob, jakým komunikovala se svými 2 miliony klientů ve Velké Británii. Kromě přípravy na přechod z tisku na digitál chtěla společnost zároveň snížit náklady prostřednictvím outsourcingu a zdokonalit přitom bezpečnost dat a možnosti auditu.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Řešení

Pomohli jsme společnosti Aegon vyvinout nejmodernější systém zpracování příchozí a odchozí pošty zahrnující automatizované pracovní postupy pro dokumenty a elektronické úložiště. Tento optimalizovaný systém správy dokumentů byl umístěn v novém účelovém odloučeném zařízení, které spravuje společnost Canon.

Výhody

Řešení komunikace se zákazníky formou outsourcingu vedlo k 50% urychlení zpracování pošty a celkovým úsporám nákladů ve výši 25 %. Vedle pomoci společnosti Aegon s přechodem z tisku na digitál toto řešení zároveň zdokonalilo řízení výstupu i dat a umožnilo společnosti dosáhnout souladu s předpisy.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Odhalte nové možnosti efektivnější komunikace se zákazníky.


PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM

Jak to funguje

Prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci.

Související řešení

Prozkoumat podrobněji

-->