imageFORMULA
Zvyšte efektivitu informací s naší řadou vysoce kvalitních dokumentových skenerů pro kanceláře všech velikostí, včetně mobilních, kompaktních stolních a produkčních zařízení.
Pracujte rychleji a inteligentněji bez použití papírových dokumentů.
Papírové archivy jsou nejenom nákladné z důvodu ukládání dokumentů, ale také brzdí produktivitu, neboť dokumenty se obtížně vyhledávají a sdílejí.
Zefektivněte a automatizujte pracovní postupy pro dokumenty
Přistupujte k datům, ať se nacházíte kdekoli, v libovolném formátu, který potřebujete
Snižte náklady na tisk a ukládání papírových dokumentů
Zpracovávejte, spravujte a ukládejte informace bezpečnějším způsobem
Zdrojové informace
Převeďte papírový dokument do digitálního formátu
Technologie zpracování obrazu rozpoznají dokumenty a provedou příslušné pracovní postupy
Přistupujte k datům uloženým místně nebo v cloudu, upravujte je, odesílejte a sdílejte