Snížení provozních nákladů
Šetřete finanční prostředky zefektivněním a digitalizací pracovních postupů
Proměna personálního oddělení pro digitální svět.
Manuální pracovní postupy pro personální dokumenty zpomalují chod vaší firmy a archivy papírových dokumentů představují nákladný a neefektivní způsob ukládání informací o zaměstnancích.
Šetřete finanční prostředky zefektivněním a digitalizací pracovních postupů
Pomozte pracovníkům personálního oddělení pracovat rychleji a lépe automatizací procesů
Získejte rozsáhlejší analýzy a porozumějte kritickým místům a personálním datům
Posilte zabezpečení centralizací úložiště údajů zaměstnanců
Předvedení výkonu bezpapírového řešení
Systém Správce personálních případů od společnosti Canon poskytl nástroje a funkce pro transformaci způsobu, jakým pracujeme.
Marco Trucchia
Personální ředitel, Canon Italy
Tým personálního oddělení společnosti Canon Italy trávil příliš mnoho času a vydával příliš mnoho finančních prostředků v souvislosti se zpracováním papírových dokumentů, a chtěl proto nalézt rychlejší způsob, jak zpracovávat údaje zaměstnanců. Manuální zpracovávání záznamů pro 900 zaměstnanců nejenom odvádělo pozornost pracovníků od hodnotnějších úkolů, ale také vytvořilo z personálního oddělení byrokratické nákladové středisko.
Společnost došla k závěru, že odpovědí na tento problém, je rychlý a flexibilní systém správy dokumentů Správce personálních případů od společnosti Canon, který umožňuje pracovníkům provádět správu údajů zaměstnanců digitálně.
Převedení papírových záznamů do digitálního formátu zkrátilo dobu administrativní práce personálního oddělení o 15 %, a tím zvýšilo produktivitu a morálku. Analytické a bezpečnostní funkce systému poskytly týmu také větší kontrolu nad daty, která mu umožňuje udržovat záznamy v aktuálním stavu a plně v souladu s předpisy.
Žádost o nové pracovní místo, správa životopisů, výběr atd.
Zefektivněný proces registrace s menším administrativním pracovním zatížením
Pracovní výkazy, mzdy a platy, služební výdaje, zaměstnanecké smlouvy atd.
Penze, odchod do důchodu atd.
Pracujte rychleji, snižte náklady a poskytujte ještě lepší služby zákazníkům díky efektivnějšímu zpracování pošty
Zvyšte efektivitu a snižte množství chyb automatizací procesu podání žádosti a registrace zákazníků