Canon Information Management Solutions logo

CANON INFORMATION MANAGEMENT SOLUTIONS

Realizujte svou digitální budoucnost s Canon Information Management Solutions. Poskytujeme technologie a služby, které potřebujete ke správě digitálních dokumentů a automatizaci firemních procesů. Pomohou vám urychlit růst, zvýšit efektivitu a zmírnit rizika.

  • Naše odborné znalosti

    Zjistěte, jak kombinujeme odborné znalosti v oblasti řízení informací a špičkové technologie, které vám pomohou překonat vaše pracovní problémy.

  • Naše řešení

    Získejte informace o řešeních, která nabízíme pro hyperautomatizaci vašeho podnikání – ať už se jedná o zpracování faktur, zjednodušení pracovních postupů v oblasti lidských zdrojů nebo komunikaci se zákazníky.

  • Náš přístup

    Zjistěte více o Canon Information Management Solutions, konzultačním přístupu a službách s přidanou hodnotou společnosti Canon.

VÝZVY SVĚTA, KDE JE „DIGITALIZACE NA PRVNÍM MÍSTĚ“

Díky průlomovým digitálním technologiím jsou organizace flexibilnější a vykazují vyšší produktivitu. Tyto pokroky však také přinášejí nové výzvy a nová očekávání, která je třeba zvládnout.
Work professional accessing information and services through digital devices

ZÁKAZNÍCI

Digitálně umožněno

Spotřebitelé a zákazníci očekávají okamžitý přístup k informacím a službám prostřednictvím digitálních zařízení, což podporuje digitální spotřebu a zvyšuje poptávku po rychlé reakci.

ZAMĚSTNANCI

Digitální dovednosti a návyky

Zaměstnanci chtějí mít možnost pracovat odkudkoli a využívat nové výkonné nástroje, které jim pomohou spolupracovat a zvýšit produktivitu. Hledají zaměstnavatele, kteří umožňují flexibilitu a efektivitu pomocí digitálních řešení.

Canon Information Management Solutions
Mobiel met checks

SPOLEČNOST

Dodržování předpisů

Zvýšená digitalizace a využití dat ve společnosti je příčinou zavádění nových právních předpisů, jako je GDPR. Organizace proto nyní potřebují lepší soulad informací a bezpečnou správu procesů.

Prozkoumat podrobněji

  • ČLÁNEK

    Zlepšení komunikace se zákazníky pomocí modelu celkové zkušenosti

    Zjistěte, jak model celkové zkušenosti zlepšuje komunikaci se zákazníky díky integraci zkušeností zákazníků, uživatelů a zaměstnanců. Objevte praktické kroky pro podniky.

  • ZPRÁVA

    Správa a řízení informací v první linii

    Informace, integrace, inovace: Co se děje v oblasti řízení informací?
    Abychom to zjistili, zeptali jsme se tisíců pracovníků s rozhodovací pravomocí v oblasti IT z celé Evropy, jak se vyvíjejí jejich obchodní procesy, jakým výzvám čelí při efektivní a bezpečně správě informací, a jaké překážky jim stojí v cestě při přijímání nových technologií.

  • Index vyspělosti automatizace

    Zeptali jsme se vedoucích pracovníků v oblasti IT napříč Evropou, jak používají digitální a automatizační technologie pro lepší správu informací – od správy digitálních dokumentů po pokročilou hyperautomatizaci. Zjistěte, jak si stojíte ve srovnání se svými kolegy, pokud jde o zavádění nejdostupnějších a nejpokročilejších funkcí správy a řízení informací.

  • ZPRÁVA

    Optimalizace komunikace v době zaměřené na zákazníka

    Změňte svůj technický a taktický přístup k zákaznické zkušenosti

POTŘEBUJETE POMOC?

Zjistěte více o tom, jak vám řešení správy informací společnosti Canon mohou pomoci realizovat vaši digitální budoucnost.