Snížení nákladů
Vyvarujte se pokutám za pozdní platbu a soustřeďte se více na stěžejní úkoly firmy
Rozsáhlejší kontrola, vyšší efektivnost a transparentnost v souvislosti se závazky.
Náš jednodušší a inteligentnější přístup ke zpracování faktur vám pomůže převzít kontrolu nad peněžním tokem, a tím vám ušetří čas a současně poskytne duševní klid zásluhou průkaznějších kontrolních záznamů.
Vyvarujte se pokutám za pozdní platbu a soustřeďte se více na stěžejní úkoly firmy
Zkraťte dobu, kterou zabere zpracování faktur, a současně snižte množství chyb způsobených lidským faktorem
Sledujte plně stav faktur a přijímejte rozhodnutí na základě lepších informací
Dosáhněte průkaznějších kontrolních záznamů, které lépe vyhovují předpisům, a vyvarujte se podvodů
Přenechte starosti se zpracováním faktur odborníkům z Canon Business Services. Neztrácejte čas ručním zadáním faktur do systému. Digitální zpracování usnadňuje celý proces a účinně pracuje s fakturami, aniž by docházelo k chybovosti. Stáhněte si fakta o zpracování faktur.
Jak to funguje?Pomoc při modernizaci firmy
Zásluhou rychlého a bezchybného řešení od společnosti Canon se nám podařilo zjednodušit proces fakturace.
Ján Lipták
Finanční ředitel, DB Schenker Česká republika
Po letech expanze zažila přední mezinárodní logistická společnost DB Schenker Česká republika (ČR) významný nárůst počtu obdržených faktur. Společnost si sama stanovila úkol modernizovat manuální proces fakturace, aby se vypořádala s kritickými místy administrativy.
Pomohli jsme společnosti DB Schenker ČR poskytnutím služeb pro komplexní zpracování faktur formou outsourcingu, které zajišťuje Canon Delivery Centre se sídlem v Praze. Výsledkem byl rychlejší a efektivnější systém využívající efektivní pracovní postupy a automatizovanou digitalizaci dat faktur, ověřování a přiřazování.
Zkrátili jsme na polovinu dobu, kterou trvá zpracování faktur, a umožnili jsme tak společnosti DB Schenker ČR zpracovat veškeré příchozí faktury během 24 hodin. Naše řešení také umožnilo společnosti přesunout pět zaměstnanců z účtárny závazků, což vedlo k dalšímu provoznímu zlepšení.
Faktury ve více formátech (papírové a digitální)
Papírové faktury
Zaznamenávejte automaticky údaje z faktur
Kontrolujte a ověřujte platby
Přijímejte informace o převzetí
Ukládejte faktury bezpečným způsobem
Kontrolujte platby
Monitorujte proces
Zefektivněte procesy v personální oblasti automatizovanými pracovními postupy, které umožňují větší kontrolu a rozsáhlejší možnosti sledování
Pracujte rychleji, snižte náklady a poskytujte ještě lepší služby zákazníkům díky efektivnějšímu zpracování pošty