Omezení ručního zpracování objednávek
Automatizované pracovní postupy šetří čas a zabraňují chybám při dopravě.
Zefektivněte celý proces dodávání zboží, od vychystávání, balení a dopravy po ověřování dodání.
Zpomalení způsobené neefektivním systémem zpracování objednávek, který je náchylný k chybám, může mít proto vážný dopad na vaše podnikání.
Automatizované pracovní postupy šetří čas a zabraňují chybám při dopravě.
Urychlete kontrolu doručení pomocí zaznamenání elektronického podpisu mobilním zařízením.
Efektivnější technologie snižují náklady a množství chyb a zkracují časové prodlevy.
Digitální systémy ukládají podpisy a záznamy bezpečným způsobem.
Recept na rychlejší a chytřejší dodávání zboží
Nyní máme k dispozici řešení, které ještě lépe vyhovuje standardům, je levnější, flexibilnější a nabízí jednodušší údržbu.
Friedrich Staller
Generální ředitel, GEV
Rakouská společnost GEV, která dodává vybavení pro kuchyně, chtěla urychlit zpracování faktur a dodacích listů, aby splnila svůj cíl – dodání ve stejný den pro 97 % objednávek. Společnost hledala digitální řešení, které by urychlilo pracovní postupy založené na papírových dokumentech a poskytlo větší kontrolu nad procesem a lepší viditelnost procesu.
Vyvinuli jsme řešení pro vyřizování objednávek přizpůsobené na míru, které umožňuje dokonale propojit platformu správy dokumentů od společnosti Canon se systémem ESP společnosti GEV a digitalizovat veškerou dokumentaci objednávek a automaticky ji archivovat a označovat pro rychlé a snadné vyhledávání.
Naše řešení urychlilo vyřizování tím, že umožňuje zaměstnancům rychleji vyhledávat dodací listy a zkracuje dobu do vystavení faktury prostřednictvím elektronických podpisů. Systém zvyšuje bezpečnost a viditelnost dokumentů a také přispívá k vyšší spokojenosti zákazníků poskytováním srozumitelnějších upravitelných šablon objednávek.
Údaje pro prodej získané ze systému ERP, sloučené s údaji zákazníků CRM
Vytváření seznamů a jejich odesílání do mobilních zařízení pracovníků skladu zboží
Balení položek do krabic, vytváření štítků pro přepravce
Vytváření dodacích listů a jejich odesílání do mobilních zařízení řidičů
Elektronicky zaznamenávané podpisy zákazníků, tvorba faktur
Podpořte své podnikání a prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci
Získejte kontrolu nad peněžním tokem a zjistěte, jak vám optimalizovaný proces fakturace ušetří čas a finanční prostředky