KANCELÁŘ BUDOUCNOSTI
V kanceláři tráví většina lidí velkou část svého života. To, jak nové technologie a přístupy v mnoha oblastech mění a budou měnit kanceláře, proto ovlivní také jeho kvalitu. Ambicí projektu Kancelář budoucnosti je přispět ke zmapování těchto trendů a nabídnout prostřednictvím našeho think tanku vizi pracovního prostředí v roce 2037.
Projekt Kancelář budoucnosti chce přinášet inspirativní články i běžné postřehy z pracovního života a poskytnout je k zamyšlení. Prvním vrcholem celého projektu byla 9. října 2018 odborná konference, za účasti vybraných členů think tanku.
Moderní trendy v kanceláři
Práce v časech karantény. Jak být při home office efektivní a spokojený
S několikadenní souvislou prací z domova má zkušenost jen málo lidí. Rozhodně méně, než kolik jich dnes takto pracuje kvůli vyhlášení nouzového stavu a celorepublikové karanténě...
Technické trendy, které vám uvolní ruce: automatizace, umělá inteligence a analytika dat
Můžeme jásat nad vzrušujícími objevy z kosmonautiky či kvantové fyziky, vývoj v těchto technologických oblastech má ale opravdu malý vliv na naši práci...
Trendy i hrozby roku 2020
Stoupající nebezpečí tzv. deepfake dezinformací na internetu a útoky na dodavatelské řetězce, ale i tlak na větší spolupráci a zodpovědnost jednotlivých oddělení uvnitř firem.
Chraňte svá zařízení na moderním pracovišti
Současná pracovní pracoviště jsou plná potenciálních rizik zabezpečení. Chraňte své pracoviště prostřednictvím „kyselinového“ testu zabezpečení kancelářských zařízení v 6 krocích
Trendy, které přetvářejí finance
Stáhněte si příručku společnosti Canon, která obsahuje hlavní trendy vstupující do finančního sektoru.
Přestávají nás bavit digitální prostředky?
Tisk dokáže stimulovat emoční angažovanost mezi značkou a její cílovou skupinou takovým způsobem, kterého nejsou digitální prostředky schopné dosáhnout. Marketéři proto musí mobilizovat tisk v doprovodné roli vedle digitálních prostředků.
Budoucnost knih v digitálním světě
Zjistěte, jak se mohou nakladatelé, tiskaři a poskytovatelé technologických řešení vydat na společnou cestu k inovacím.
Průvodce pro úspěch digitální transformace
Podnikněte pozitivní kroky na své cestě digitální transformace díky praktickému pohledu na digitální evoluci.
Tři kroky při zavádění automatizace práce
Hlavním motivačním aspektem pro transformaci firmy je vytváření efektivnějších a účinnějších interních procesů.
Think Tank
„Velká část prací se už dnes provádí v kancelářích virtuálně za pomoci výpočetní techniky. Podoba kanceláří se mění, od individuálních uzavřených prostor pro jednotlivce jsme dospěli k open spacům pro desítky až stovky pracovníků bez pevných pracovních míst, která se mění podle projektových týmů.“
Karel Kabele
vedoucí Katedry technických zařízení budov, ČVUT
„Zaměstnanci postupně přestanou být nuceni při práci neustále přepínat z jednoho komunikačního kanálu do jiného. To samozřejmě usnadní a podpoří činnost v reálném čase.“
Igor Hendrych
ředitel divize Canon Business and Information Services
„S trochou nadsázky si dovolím tvrdit, že dřívější až hamletovské dilema být, či nebýt v cloudu se transformovalo na být v cloudu, či nebýt.“
Rudolf Urbánek
generální ředitel Microsoft ČR a SR
„Na druhé straně máme moderní "slepičárny" call center a dalších moderních budov, které se řídí heslem maximální efektivity.“
Denisa Hejlová
vědkyně a odbornice na komunikaci
„Dáváme lidem svobodu pracovat tam, kde se mohou nejlépe soustředit. V čase, který jim vyhovuje. S klasickým kancelářským místem si už v současnosti nevystačíme.“
Marcela Suchánková
členka představenstva ČSOB
„V současné době je pro mě hardware ta část počítače, do které můžu kopnout, když software přestane fungovat. Ne že bych této možnosti někdy využil, snažím se jen demonstrovat svůj postoj k technice.“
Jan Hrušínský
herec a principál Divadla Na Jezerce
„Doposud platilo, že když jsme chtěli ovládat elektronické zařízení nebo program, museli jsme se naučit "jeho" řeč. Hlasová rozhraní představují první skutečnou příležitost toto uživatelské paradigma obrátit - donutit stroje a programy, aby se naučily rozumět nám.“
Lukáš Erben
šéfredaktor Inside, analytik Gartner
„Hodně kolegů v kanceláři budete vídat s virtuálními brýlemi na očích a jakoby v transu. Jejich tělo bude na židli v sousedním boxu, jejich vědomí ale úplně jinde. Zvykneme si na takový styl práce? Bezpochyby ano – postupně!“
Petr Koubský
analytik informačních a komunikačních médií, pedagog
„Do kvalitního a nadčasového designu kanceláří se nikdy neinvestovalo tolik co nyní. Poptávka je po inovativních architektonických konceptech, po prostorách pro relaxaci, občerstvení i zábavu. Hlavní motivací je přitom vytvořit co nejatraktivnější pracovní prostředí pro zaměstnance.“
Radek Procházka
managing partner společnosti Prochazka & Partners
Canon nabízí některé služby Kanceláře budoucnosti už dnes!
Pomáháme firmám a institucím s automatizací komunikačních, informačních i administrativních procesů. Naše důkladná znalost odvětví s technickou odborností jsou zárukou efektivního a inteligentního fungování firmy.
Snažíte se dodržet konzistenci své komunikace?
Zanechte maximální dojem prostřednictvím digitální i tiskové komunikace díky našim komplexním řešením
Chcete vylepšit tok informací?
Vyřešte obchodní problémy pomocí našich propojených řešení pro správu dokumentů
Chcete zvýšit efektivitu a posílit růst?
Pracujte rychleji, pracujte lépe. Objevte naše digitální řešení pro správu firemních procesů
Už vás nebaví náročné administrativní procesy?
Získejte více času na to, v čem vynikáte, díky našim
řešením připraveným k použití ihned po vybalení, která usnadňují složitou administrativu
Potřebujete získat nový zdroj příjmů?
Vytvořte nové finanční příležitosti s pomocí našich výkonných řešení pro poskytovatele tiskových služeb