Hero
alt text goes here

ZÁRUKA NA 3 ROKY*

Naše nabídka tříleté záruky vám ušetří starosti

*Platí pro způsobilé produkty uvedené níže

*Na nabídku se vztahují podmínky

Registrujte si svou 3letou záruku

Kupte si vybraný produkt z řad tiskáren a skenerů PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS a imageFORMULA a díky naší nabídce tříleté záruce můžete být bez obav.

UPLATNIT NÁROK

*Na nabídku se vztahují podmínky

Produkty propagační akce

Kupte si vybraný produkt z řad tiskáren a skenerů PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS a imageFORMULA a díky naší nabídce tříleté záruce můžete být bez obav.

PIXMA

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

Často kladené dotazy

Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Po úspěšné registraci online pro nabídku záruky společnosti Canon vám bude e-mailem zasláno potvrzení vaší přihlášky obsahující vaše referenční číslo i osobní přihlašovací údaje pro web, na kterém můžete zkontrolovat stav žádosti. Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, projeví se to na této stránce a také obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se na tuto stránku a aktualizovat své údaje.

Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Vezměte prosím na vědomí: Soubor nesmí být větší než 4 MB. Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF.

Jaké transakce a produkty jsou z této záruční nabídky vyloučeny?

Vyloučené položky jsou uvedeny v podmínkách. Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce. ZDE naleznete kompletní seznam způsobilých produktů
2. Produkty zakoupené mimo území propagační akce
3. Produkty z druhé ruky, renovované či repasované produkty nebo produkty, které jsou padělané či jakkoliv porušují práva k duševnímu vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu)

Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným v online formuláři žádosti?

To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Kde najdu sériové číslo produktu?

Chcete-li najít sériové číslo, navštivte odkaz „Kde naleznu sériové číslo“ ZDE s informacemi o tom, kde se nachází sériové číslo vašeho produktu. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti. Sériové číslo se nachází na těle vlastního produktu. Pokud potřebujete pomoci s nalezením sériového čísla, prostudujte si ZDE uvedenou příručku.

Proč se na webovou stránku nemohu přihlásit pomocí svého sledovacího kódu?

Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte přesně (s velkými a malými písmeny).

Další problémy, k nimž může dojít při snaze o registraci online:
– Snažím se již nějakou dobu zaregistrovat, ale nedaří se mi to.
– Stále dostávám zprávu, že nemám oprávnění.
– Snažím se opakovaně odeslat formulář, ale nedaří se mi to.
Ve VĚTŠINĚ případů spočívá problém v zařízení, z něhož se snažíte získat přístup k webu, jako je mobilní telefon, smartphone, Apple Mac či jiné zařízení. Nejedná se o chybu na webu. V takových případech bude potřebné obrátit se na výrobce používaného produktu. Pokud výše uvedené nejčastější dotazy neposkytly odpověď na vaši otázku, můžete nám poslat e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě, že je váš dotaz naléhavý, můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 296 335 619 nebo můžete navštívit stránku podpory společnosti Canon http://www.canon.cz/Support.

Jak mám postupovat, pokud nemohu zaregistrovat svou žádost online?

Pokud nemůžete použít registraci online a formulář online, obraťte se na zákaznickou podporu společnosti Canon na telefonním čísle +420 296 335 619 a objednejte si papírovou verzi registračního formuláře.

Jaké jsou různé úrovně záručních služeb?

Předání do servisního střediska:
Pokud se u produktu v průběhu záruční doby projeví výrobní chyba, je třeba vrátit jej do schváleného servisního střediska společnosti Canon, ve kterém bude produkt bezplatně opraven autorizovanými techniky společnosti Canon. Po dokončení opravy vám bude produkt opět navrácen.


U uživatele:
Pokud se u oprávněného produktu projeví během záruční doby výrobní závada, pak bude poskytnuta služba záruky u uživatele jedním z následujících způsobů:

  • Oprava u uživatele (provede technik)
  • Výměna u uživatele (provede kurýr)

Chcete-li získat další informace týkající se různých záručních služeb a úplné záruční podmínky a ustanovení, klepněte sem.

Jak si vyžádám záruční služby nabízené v rámci propagační akce?

Pokud budete po ověření své žádosti potřebovat získat prodloužené nebo rozšířené záruční služby poskytované prostřednictvím této nabídky, obraťte se na místní centrum technické podpory společnosti Canon a buďte připraveni:


a. poskytnout úplný název modelu a sériové číslo* zařízení nebo tiskárny,
b. v případě potřeby potvrdit operační systém, který je nainstalován ve vašem počítači,
c. potvrdit vaše kontaktní údaje, adresu zařízení nebo tiskárny a vaši e-mailovou adresu,
d. poskytnout doklad o zakoupení produktu a aktivované záruce poskytované v rámci propagační akce, podle potvrzení, které jste obdrželi elektronickou poštou po registraci online pro záruku,
. poskytnout srozumitelný popis závady a provést na požádání jakoukoli diagnostiku,
f. splnit veškeré opodstatněné pokyny od centra technické podpory, které vám umožní získat záruční službu.

* Potřebujete-li pomoci s nalezením sériového čísla, klikněte zde.


Registrujte si svou 3letou záruku

Kupte si vybraný produkt z řad tiskáren a skenerů PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS a imageFORMULA a díky naší nabídce tříleté záruce můžete být bez obav.

UPLATNIT NÁROK

*Na nabídku se vztahují podmínky