Účastníci festivalu z řad firemních tiskařských týmů nebo poskytovatelé tisku si díky virtuální formě mohou sami uzpůsobit program dle zájmů a obchodních potřeb. Podrobný program ještě odhalen nebyl, pořadatelé ale slibují pestrý výběr „základních kamenů“, na nichž bude moci každý účastník postavit budoucí úspěch svého podnikání.
„Naším záměrem je poskytnout tiskařským podnikům všech velikostí návod, jak se zorientovat v současné překotně se vyvíjející době a vytěžit z ní maximum pro svůj byznys. Byli jsme svědky odhodlání a nezdolnosti lidí, kteří pracují v tomto segmentu, a právě takové příběhy chceme během festivalu ukázat. Program je velmi flexibilní a každý zde najde inspiraci, a snad i energii ke zvládání všech budoucích výzev. Právě těžké časy mohou být odrazovým můstkem k zákaznickému úspěchu, inovacím a ještě větší kreativitě,“ říká Eva Kučmášová, šéfka komunikace Canonu ve střední Evropě.
Světoznámí řečníci i nové produkty
A kdo na festivalu Make It vystoupí? Praktické rady, jak inspirovat zákazníky a urychlit zotavení podniků po pandemii, poskytnou nejpovolanější osoby v tiskařském průmyslu z celého regionu EMEA. Navrch Canon přizval tři světoznámé řečníky Reného Caraoyla, Penny Malloryovou a Simona Alexandra Onga, jejichž motivační přednášky se budou týkat obnovování firemní kultury, mentální houževnatosti nebo způsobu, jak využít překážek ve svůj prospěch.
Nebudou pochopitelně chybět ani produktové novinky od Canonu v segmentu profesionálního tisku. Účastníkům festivalu budou předvedeny třeba dvě nové automatizační jednotky pro digitální barevné tiskárny řady imagePRESS C10010VP, zaměstnanci interních tiskařských týmů ocení kreativní potenciál multifunkčních tiskáren imagePRESS C170, které usnadňují přechod na hybridní způsob práce.
Zastoupen bude i segment produkčního tisku, a to velkoformátovými modely z řad imagePROGRAF TZ-30000 a imagePROGRAF TX. Ty jsou ideálním řešením pro tisk vysoce kvalitních výkresů CAD/GIS, nákresů, plánů nebo plakátů. Canon rovněž během festivalu ukáže DreamLabo 5000, první produkční inkoustovou fototiskárnu, a nové cloudové řešení pro automatizované zadávání a správu zakázek, které osloví hlavně menší dodavatele.
„Přidanou hodnotou festivalu je i sdílení zkušeností, které mají lidé zodpovědní za marketingové rozpočty s novou úlohou tisku v rámci svých kampaní. Tyto zkušenosti jsme nasbírali během uplynulého roku u 235 respondentů z devíti zemí regionu EMEA a s tím, jak se globální ekonomika po dlouhém útlumu nadechuje, se stávají pro firmy čím dál aktuálnějšími,“ uzavírá Eva Kučmášová z Canonu.
Více informací o virtuálním festivalu Make It najdete na tomto odkazu, kde je možné se zaregistrovat jako účastník. Veškerý program bude probíhat v anglickém, německém, francouzském, španělském, italském a ruském jazyce.