professional product support service

BUĎTE NAPŘED S CPS

Profesionální služby Canon vám umožní udržet si náskok a maximalizovat provozuschopnost. Tato profesionální služba podpory produktů vám pomůže udržet vaše podnikání a vybavení na správné cestě bez ohledu na překážky.

  • Užijte si až 20% slevu

    Nejvyšší úroveň členství v programu CPS vám poskytne 20% slevu na všechny opravy, servis a údržbu na vašem konečném vyúčtování. Takže můžete udržovat své vybavení plně funkční za méně peněz.

  • Neomezená doprava zdarma

    Získejte neomezenou dopravu do následujícího pracovního dne zdarma, kdykoli odešlete své produkty společnosti Canon, a zajistěte, aby váš tým nikdy nezůstal pozadu, dokud jsou vaše produkty u nás.

  • Nejlepší údržba ve své třídě

    Plánujte dopředu, předcházejte poruchám a udržujte svůj produkt na špičkové úrovni, když ho potřebujete nejvíce, a zašlete nám svůj produkt k údržbě během méně vytíženého období.

  • Speciální linka podpory CPS

    Získejte přednostní přístup k naší profesionální službě podpory produktů, která se rychle přizpůsobí potřebám vašeho podnikání a vyřeší případné problémy s vybavením.

  • Odborná obchodní setkání

    Využijte naplno osobní setkání, na kterých dostanete rady a praktické tipy od odborníků z oboru.

  • Profesionální komunita

    Staňte se součástí komunity předních profesionálů, kteří se snaží dosahovat stále lepších výkonů.

Všechny výhody podléhají podmínkám použití

Jak se připojit

  • Vytvořte si podnikatelský účet

    Zaregistrujte se a ověřte, zda vaše společnost má k dispozici ID společnosti Canon, a sdílejte pozvánku se svým týmem, abyste získali přístup pro více uživatelů

  • Zaregistrujte své produkty

    Zaregistrujte a ověřte svou výbavu značky Canon. Čím více produktů zaregistrujete, tím více bodů získáte.*
    *členství začíná na 500 bodech

  • Vyberte si svůj plán

    Čím více bodů získáte, tím více možností úrovní máte, takže si vyberte plán, který vyhovuje vašim firemním potřebám

  • Přihlaste se k odběru

    Přihlaste se k odběru, získejte fakturu pro vybraný plán a začněte naplno využívat své členství v programu CPS

Plány, které vám pomohou

Canon Camera

Malé a střední podniky

Nejvhodnější pro pracovníky na volné noze a malé až střední podniky

Roční poplatek

100 EUR bez DPH
200 EUR bez DPH
350 EUR bez DPH

Kvalifikační body

500 až 999
1 000 až 1 599
1 600+

Sleva na služby

Platí pro všechny služby a opravy

10 %
15 %
20 %

Neomezená doprava do servisu a zpět

Následující pracovní den

Ano
Ano
Ano

Příspěvek na údržbu

Vztahuje se na službu v plné ceně

100 EUR
200 EUR
350 EUR

Rychlý servis pro fotoaparáty EOS a objektivy

5 dní
3 dny
2 dny

Rychlý servis pro video a filmové kamery

5 dní
5 dní
5 dní

Zapůjčení záložního zařízení

Pouze opravy

Ne
Na vyžádání v případě, že
byla překročena doba služby
Na vyžádání

Prioritní technická podpora služby CPS

Ano
Ano
Ano

Výhody komunity CPS

- Koučování
- Nabídky pouze pro členy
- Profesionální komunita
- Uvítací balíček

Ano
Ano
Ano

Corporate

Firmy

Pro střední až velké organizace vlastnící 25 až 250 jednotek zařízení.

Roční poplatek

1000 EUR bez DPH
3000 EUR bez DPH
5000 EUR bez DPH

Poplatek za dva roky

5 % sleva na více let

1900 EUR bez DPH
5700 EUR bez DPH
9500 EUR bez DPH

Poplatek za tři roky

10 % sleva na více let

2700 EUR bez DPH
8100 EUR bez DPH
13500 EUR bez DPH

Kvalifikační body

2 500 až 4 499
4 500 až 10 000
10 000

Sleva na služby

Platí pro všechny služby a opravy

20 %
20 %
20 %

Neomezená doprava do servisu a zpět

Následující pracovní den

Ano
Ano
Ano

Příspěvek na údržbu

Vztahuje se na službu v plné ceně

1 000 EUR
2 000 EUR
3 000 EUR

Rychlý servis pro fotoaparáty EOS a objektivy

3 dny
3 dny
3 dny

Rychlý servis pro video a filmové kamery

5 dní
5 dní
5 dní

Zapůjčení záložního zařízení

Pouze opravy

Na vyžádání v případě, že
byla překročena doba služby
Na vyžádání v případě, že
byla překročena doba služby
Na vyžádání v případě, že
byla překročena doba služby

Prioritní technická podpora služby CPS

Ano
Ano
Ano

Výhody komunity CPS

- Koučování
- Nabídky pouze pro členy
- Profesionální komunita
- Uvítací balíček

Ano
Ano
Ano

Den údržby na místě

0
1
2

Produktové školení technických dovedností

Ano
Ano
Ano

Canon Camera

Společně k prosperitě

Připojíte se ke komunitě podobně smýšlejících
profesionálů, kteří se učí, setkávají a sdílejí své zkušenosti, aby vás udrželi v aktuálním dění.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

  • Co je služba CPS?

    Profesionální služby Canon je náš dlouhodobý specializovaný program podpory pro profesionály a firmy. Je navržen tak, aby minimalizoval prostoje pro všechny od jednotlivých externích zákazníků až po velké firemní zákazníky. Služba CPS nabízí slevy na opravy, zkrácení doby opravy a příspěvky na údržbu, které udrží vaše zařízení na špičkové úrovni, a je tak ideálním partnerem pro vaši firmu.

  • Kdo je oprávněn se zaregistrovat?

    Profesionální služby Canon jsou otevřeny pro každého jednotlivce registrovaného jako podnik nebo jakoukoli společnost, která používá zařízení Canon k vytváření snímků. Aby se společnost mohla přihlásit k odběru členství ve službě CPS, musí mít aktivní podnikatelský účet u společnosti Canon. Chcete-li nastavit podnikatelský účet, požádejte o ID firmy: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • Ve kterých zemích je účtován poplatek za služby CPS?

    Země, které budou nabízet plně placený program CPS, jsou:
    Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Spojené království.

  • Co jsou to body společnosti Canon a jak fungují?

    Většina produktů společnosti Canon souvisejících s fotografováním nebo natáčením je ohodnocena body. Při registraci si jednoduše vyberete svůj produkt a zjistíte, kolika body je ohodnocen. Jakmile vyplníte všechny podrobnosti o produktu, budou vám tyto body připsány na účet. Na základě celkového počtů bodů, které jste získali při registraci svých produktů, je vám poté přiřazena odpovídající úroveň členství. Hodnota bodů u produktu se může časem snížit a tyto body nelze vyměnit za peníze.

  • Jaké informace jsou nutné k předplatnému služby CPS?

    Předplatné služby CPS je založeno na vašich produktech zaregistrovaných na vašem podnikatelském účtu. Čím více bodů získáte, tím více možností pro úroveň služby CPS je k dispozici.

  • Moje produktové body jsou zobrazeny šedě. Co to znamená?

    Body jsou zašedlé, pokud chybí informace a produkt není plně registrován. Upravte registraci produktu a vyplňte veškeré informace (sériové číslo, zemi nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili). Body budou poté potvrzeny a přičteny k vaší úrovni členství.

  • Kolik bodů získám za svou sadu produktů?

    Jednoduše se zaregistrujte a začněte přidávat své produkty, abyste zjistili, kolik bodů můžete za svou sadu produktů získat. Pokud chcete zjistit, kolik body je ohodnoceno vaše zařízení, nemusíte dokončovat registraci. Můžete ji dokončit později, a získat tak příslušné body.

  • Mohu se ke službě CPS připojit, když vlastním jen málo zařízení nebo nemám žádnou sadu produktů?

    Body začnete sbírat po registraci produktů. K získání nároku na členství ve službě CPS potřebujete minimálně 500 bodů.

  • Které produkty Canon můžu zaregistrovat?

    Máme k dispozici více než 3 000 produktů Canon, které je možné zaregistrovat – včetně většiny našich fotoaparátů, objektivů, tiskáren, a dokonce i příslušenství. Nezapomeňte, že body můžete získat přidáním všech svých starých i nových zařízení, a dokonce i produktů Canon zakoupených mimo vaši domovskou zemi.

  • Kde najdu sériové číslo produktu?

    Sériové číslo vaší digitální zrcadlovky najdete na spodní straně těla fotoaparátu, vytištěné na štítku na základní desce. Sériová čísla objektivů se nacházejí na několika místech v závislosti na modelu objektivu. Zjistěte více o umístění sériových čísel na produktech Canon.

  • Co je rychlá oprava? Lze ji zaručit?

    „Přes 130 z našich produktů Canon splňuje podmínky pro rychlé opravy v oficiálních profesionálních servisních centrech Canon.
    Služba Rychlá oprava se vztahuje pouze na produkty, které byly plně registrovány, jsou u nich vyplněny všechny informace (sériové číslo, země nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili) a body za produkt jsou potvrzeny.
    Doba opravy produktu platí maximálně pro 3 současně opravované produkty jednoho člena a nezahrnuje dobu přepravy. Pro porovnání: běžná doba opravy bez služeb CPS trvá přibližně 10 dní.
    Cílové doby nelze zaručit a nemusejí být splněny z různých důvodů, jako je například dostupnost náhradních součástek. Naše profesionální servisní střediska společnosti Canon se však budou snažit splnit uvedené cílové doby. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme dodržet dobu opravy produktu, budete mít nárok na zapůjčení jiného zařízení v závislosti na vašich výhodách na členské úrovni.
    Přečtěte si Podmínky použití, kde najdete další informace o tom, jak se cílové doby počítají.

  • Proč je doba opravy mé videokamery 5 dní?

    Nejrychlejší doba opravy všech videoproduktů (série Cinema EOS a X) je 5 dní Je to z důvodu složitostí oprav, dostupností součástí a potřebných nástrojů. Pokud máte nárok na opravu do 2 dnů (platinoví členové) nebo do 3 dnů (zlatí členové, snažíme se opravy dokončit do 5 dnů. Pokud oprava zabere více než 5 dní, členové úrovně Gold a Platinum mají v případě potřeby nárok na zapůjčení záložního zařízení.

  • Jak mohu zaplatit za předplatné služby CPS?

    Členský poplatek se v rámci předplatného vybírá předem. Platbu lze provést kartou nebo bankovním převodem do termínu uvedeného na faktuře.

  • Co když platba selže nebo nastanou problémy s platbou?

    Kontaktujte nás prostřednictvím prioritní podpory služby CPS: canon.cz/pro/contact-canon-Professional-support/

  • Jak mohu zvýšit nebo snížit úroveň služby CPS

    Ke zvýšení své členské úrovně ve službě CPS musíte mít k dispozici požadovaný počet produktových bodů, a tím získáte nárok na příslušnou úroveň. Můžete také přejít na jakoukoli nižší příslušnou úroveň, než je vaše aktuální.

  • Jak mohu zrušit předplatné služby CPS

    Chcete-li zrušit své členství ve službě CPS, musíte navštívit stránku předplatné ve svém podnikatelském účtu a postupovat podle pokynů pro zrušení.

  • Mohu službu CPS používat pouze ve své domovské zemi?

    Plně placené členství ve službě CPS je platné v následujících zemích:

    Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie a výhody členství ve službě lze využít v kterémkoli z našich profesionálních servisních středisek společnosti Canon, která se nacházejí ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Švédsku a Spojeném království.

  • Kdy dostanu členskou kartu?

    Elektronická členská karta služby CPS bude k dispozici ke stažení na kartě uvítací e-mail a služby CPS v rámci podnikatelského účtu.

  • Mohu se připojit ke službě CPS, pokud jsem jejím členem v jiném globálním regionu mimo Evropu, Střední východ nebo Afriku?

    Služba CPS funguje samostatně v každém globálním regionu. I zákazníci služby CPS mimo Evropu, Střední východ a Afriku však mají oprávnění na některé služby týkající se zařízení Canon EMEA a účast na některých událostech, pokud mají platnou členskou kartu CPS. Upozorňujeme, že výhody z vaší domovské země se nemusí vztahovat na oblast EMEA.

  • Mohu využívat výhody v jiných globálních regionech, pokud jsem členem služby CPS?

    Máte-li předplatné služby CPS, můžete využít prioritní služby společnosti Canon mimo zúčastněné země zobrazením platné členské karty CPS. Nabízené výhody se však mohou lišit od výhod ve vašem domovském regionu.

Potřebujete pomoc?

Náš tým podpory služby CPS je připraven odpovídat na vaše otázky.
KONTAKTUJTE SLUŽBU CPS