eMaintenance – připojení zařízení

Toto je centrum konektivity, kde najdete základní informace a komplexní návody, které vám pomohou při připojování vašich zařízení. Odemkněte inteligentní vzdálenou diagnostiku a získejte přehledy řízené daty, které jsou navrženy tak, aby zlepšily vaše podnikové operace a vedly k vyšší efektivitě.

Přehled

eMaintenance je řešení, které zpracovává časově náročné úkoly související se správou zařízení. Automatizované odečty stavů počítadel, vzdálená diagnostika, okamžitá upozornění na události, vylepšená správa spotřebního materiálu a zjednodušené nasazení zařízení pomohou zvýšit efektivitu vaší firmy.


Pokud vaše zařízení nebo server přestane komunikovat se službou eMaintenance, toto přerušení způsobí, že nebudeme schopni zaznamenávat přesné hodnoty počitadel, aktivovat automatické doplňování spotřebního materiálu či poskytovat proaktivní služby podpory pro vaše zařízení, což způsobí narušení služeb.


Chcete-li vyřešit jakékoli problémy s připojením, klikněte na obrázek, který odpovídá ovládacímu panelu vašeho zařízení, a získáte další pokyny.

Výběr ovládacího panelu

Klikněte na obrázek, který odpovídá ovládacímu panelu vašeho zařízení. Pokud se váš ovládací panel nezobrazuje, obraťte se na naše středisko zákaznické podpory.

Možnost ovládacího panelu 1

Test komunikace – Výukové video

Existují dva způsoby komunikace. Podívejte se na toto video, ve kterém najdete pokyny týkající se aktuálního způsobu komunikace. Pokud první video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na druhé video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

Pokud výše uvedené video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na toto video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

  • Níže jsou uvedeny kroky k provedení testu komunikace na zařízení Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Stiskněte klávesu 123

    Krok 1


    2. V nabídce vyberte možnost Monitoring Service (Monitorovací služba)

    Krok 2


    3. Stiskněte tlačítko Communication Test / Comm. Test (Test komunikace / Test kom.).
    (Může se lišit v závislosti na verzi softwaru vašeho zařízení. Zobrazí se jedna ze tří níže uvedených obrazovek)

    Krok 3a Krok 3b Krok 3c

    4. Pokud se zobrazí tlačítko Start Test (Spustit test), stiskněte jej a poté stisknutím tlačítka Yes (Ano) proveďte test komunikace.
    U některých zařízení není tento krok nutný. V takovém případě přejděte ke kroku 5

    Krok 4a Krok 4b

    5. Nyní proběhne test komunikace. Během něj se zobrazí jedna z následujících obrazovek.

    Krok 5a Krok 5b

    6. Po dokončení testu komunikace se zobrazí zpráva s oznámením Communication was Successful / Communication Test Result > All Succeeded (Komunikace byla úspěšná / Výsledky testu komunikace > Vše proběhlo úspěšně)

    Krok 6a Krok 6b

    7. Pokud dojde k chybám, budete muset kontaktovat oddělení IT, aby zajistilo, že vaše zařízení může komunikovat se společností Canon.

    Krok 7a Krok 7b

Možnost ovládacího panelu 2

Test komunikace – Výukové video

Existují dva způsoby komunikace. Podívejte se na toto video, ve kterém najdete pokyny týkající se aktuálního způsobu komunikace. Pokud první video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na druhé video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

Pokud výše uvedené video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na toto video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

  • Tento návod vám ukáže, jak provést test komunikace na zařízení Canon imageRUNNER ADVANCE


    1. Stiskněte klávesu 123

    Krok 1


    2. V nabídce vyberte možnost Monitoring Service (Monitorovací služba)

    Krok 2


    3. Stiskněte tlačítko Communication Test (Test komunikace).

    Krok 3


    4. Stiskněte tlačítko Start Test (Spustit test).

    Krok 4


    5. Pokud test proběhne úspěšně, zobrazí se následující potvrzovací zpráva

    Krok 5


    6. Pokud dojde k chybám, budete muset kontaktovat oddělení IT, aby zajistilo, že vaše zařízení může komunikovat se společností Canon.

    Krok 6

Možnost ovládacího panelu 3

Test komunikace – Výukové video

Existují dva způsoby komunikace. Podívejte se na toto video, ve kterém najdete pokyny týkající se aktuálního způsobu komunikace. Pokud první video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na druhé video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

Pokud výše uvedené video neodpovídá tomu, co vidíte, podívejte se na toto video, které se věnuje staršímu způsobu komunikace.

  • Tento návod vám ukáže, jak provést test komunikace na zařízení Canon imageFORCE


    1. Stiskněte klávesu 123

    Krok 1


    2. V nabídce vyberte možnost Monitoring Service (Monitorovací služba)

    Krok 2


    3. Stiskněte tlačítko Communication Test / Comm. Test (Test komunikace / Test kom.).
    (Může se lišit v závislosti na verzi softwaru vašeho zařízení. Zobrazí se jedna ze dvou níže uvedených obrazovek)

    Krok 3a Krok 3b


    4. Pokud se zobrazí tlačítko Start Test (Spustit test), stiskněte jej a poté stisknutím tlačítka Yes (Ano) proveďte test komunikace.
    U některých zařízení není tento krok nutný. V takovém případě přejděte ke kroku 5.

    Krok 4a Krok 4b


    5. Nyní proběhne test komunikace. Během něj se zobrazí jedna z následujících obrazovek.

    Krok 5a Krok 5b


    6. Po dokončení testu komunikace se zobrazí zpráva s oznámením Communication was Successful / Communication Test Result > All Succeeded (Komunikace byla úspěšná / Výsledky testu komunikace > Vše proběhlo úspěšně)

    Krok 6a Krok 6b

    7. Pokud dojde k chybám, budete muset kontaktovat oddělení IT, aby zajistilo, že vaše zařízení může komunikovat se společností Canon.

    Krok 7a Krok 7b Krok 7c

eMaintenance – časté dotazy

  • Postupujte podle následujících kroků: Pro referenční účely si poznamenejte chybový kód

    Zkontrolujte, zda je zařízení připojeno k síti pomocí kabelu nebo sítě Wi-Fi

    Pokud můžete na zařízení tisknout a váš počítač k němu není přímo připojen kabelem, problém je v síti

    Obraťte se na podporu IT vaší organizace a ověřte, že zařízení má přístup mimo vaši síť, aby s námi mohlo komunikovat. Tyto údaje budou potřeba v rámci následující otázky: „Potřebuji podrobnosti o adresách URL, které zařízení používá ke komunikaci se službou eMaintenance“.

  • Cloud Connection Agent (CCA) je naší nejnovější komunikační metodou, která funguje na většině našeho současného portfolia

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – Port 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443 nebo 8883
    rgt.srv.ygles.com – Port 443
    camapi.srv.ygles.com – Port 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – Port 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – Port 443

    Remote Device Management Service (RDMS) je náš způsob komunikace, který zajišťuje aktuálnost firmwaru zařízení

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – Port 443
    device02.c-cdsknn.net – Port 443
    a02.c-cdsknn.net – Port 443

    Embedded Remote Diagnostic Service (eRDS) je náš starší způsob komunikace

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – Port 443

    Kliknutím sem si stáhněte dokument „Zabezpečení informací pomocí služby Canon eMaintenance“. Poskytne vám technické informace o službě eMaintenance.

  • Obraťte se na naše středisko zákaznické podpory, kde naši zástupci shromáždí vaše údaje a spojí vás s příslušným týmem, aby vám usnadnili nastavování.

  • Obraťte se na naše středisko zákaznické podpory, kde naši zástupci shromáždí vaše údaje a spojí vás s příslušným týmem, aby vám usnadnili nastavování.

  • Pokud se během testu komunikace zobrazí zpráva no tenant is registered (není zaregistrován žádný tenant), zařízení nebylo registrováno místním prodejcem. Obraťte se na místního prodejce a vyžádejte si požadovaný klíč. Ten lze zadat do zařízení a současně se provede také test komunikace. Další podrobnosti naleznete ve videu.

Samoobslužný portál

Data-Driven Decision Making in progress

Náš samoobslužný portál je navržen tak, aby vám zjednodušil práci tím, že vám poskytne jednoduchý způsob správy vašeho účtu a produktů. Prostřednictvím portálu můžete vytvářet a sledovat tikety podpory, odesílat odečty stavů měřičů, vyžádat si přemístění nebo odebrání produktu a aktualizovat údaje o svém účtu a produktech. Kromě toho můžete zadávat dotazy související s účtem a získat tak efektivní a praktickou podporu na dosah ruky.

Mohlo by se vám hodit...

Obraťte se na nás

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky

Sériové číslo

Najděte sériové číslo svého produktu

Recyklace

Získejte více informací o programu recyklace kazet společnosti Canon