Jak vám můžeme pomoci
Jsme tu, abychom vám pomohli zodpovědět vaše dotazy a vyřešit problémy a nasměrovali vás správným směrem, pokud potřebujete cokoli opravit.
Jak vám můžeme pomoci?
Níže vyberte možnost, která vám nabídne nápovědu, kterou hledáte.
Chybové kódy
Zjistit stav žádosti na vrácení peněz
Litujeme – Toto číslo žádosti nerozpoznáváme.
Zkontrolujte, zda je číslo, které jste zadali, správné. Pokud chcete více informací, zašlete nám e-mail na adresu cashback@claim-lookup.com nebo nám zavolejte na číslo +420 296 335 619.
Pokud si chcete prohlédnout svůj profil a aktualizovat údaje, klikněte níže:
Informace o záruce
Kde koupit?
Podnikatelský účet
Podnikatelský účet je otevřený pro každého jednotlivce registrovaného jako podnik nebo jakoukoli společnost, která používá zařízení Canon.
Sjednat opravu
Problém s vypínáním tiskárny
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
K problému došlo z toho důvodu, že se postihnuté tiskárny snažily po zapnutí připojit k serveru třetí strany prostřednictvím internetu. Od 30. května došlo ke zvýšení objemu dat vracených z tohoto serveru třetí strany.
Kvůli tomu tiskárna nemohla tato data zpracovat a ihned po zapnutí se vypnula. V závislosti na modelu se tiskárna opakovaně vypnula a hned zase zapnula.
Dne 7. června 2022 se objem dat vracených serverem třetí strany snížil na takové množství, které dotčené tiskárny zvládnou zpracovat. V důsledku toho se dotčené tiskárny zapnou a fungují správně.
Firmware s opraveným řízením zpracování dat byl vydán v rámci přípravy na budoucí změny internetového prostředí.
Doporučujeme aktualizovat firmware tiskárny na nejnovější verzi.
Firmware tiskárny můžete aktualizovat prostřednictvím sítě pomocí samotného zařízení nebo nástroje Updater, který lze stáhnout z karty firmwaru pro váš produkt. Níže vyberte jednu z metod aktualizace firmwaru pro váš produkt.
Obraťte se na nás
Začněme identifikací vašeho produktu
Sjednat opravu
Naším cílem je poskytnout vám nejlepší a nejefektivnější servis ve chvílích, kdy budete potřebovat opravy a servisní podporu. Proto jsme nedávno zavedli program modernizace a zavádění nových špičkových systémů do našich profesionálních/továrních servisních středisek Canon.
V současné době přecházíme na tento nový systém. Vyřizování žádostí proto může nyní trvat o něco déle. Pokud vaše žádost není naléhavá, doporučujeme, abyste odeslání produktu během tohoto přechodného období odložili.
Snažíme se zajistit, aby požadavky na služby a opravy bylyvyřízeny co nejdříve. Rádi bychom vám poděkovali za ochotu a trpělivost během tohoto přechodu.
Další informace budou průběžně zveřejňovány na této stránce. Velice si vážíme vašeho pochopení a spolupráce během tohoto přechodného období. Vynasnažíme se, aby tento proces proběhl co nejplynuleji.
V případě, že potřebujete naléhavou podporu nebo potřebujete vyřešit konkrétní případ, kontaktujte náš tým podpory, který je vám vždy k dispozici.
Sjednejte si servis
Zjistěte více o nabízených službách a poté výběrem níže uvedeného produktu zahajte požadavek na servis.
Upozornění: Servisní služby jsou k dispozici pouze pro vybrané kamery, objektivy a videoprodukty.
Údržba
Nabídka balíčků péče o produkt, například čištění, kontroly a seřízení, pomáhá udržet vybavení plně funkční.
Upgrade
Vylepšete výkon vybraných fotoaparátů Canon EOS, Cinema EOS a XA/XF a vyprávějte přesvědčivější příběhy.
Obchod společnosti Canon
Začněme identifikací vašeho produktu
Zadejte dotaz
Pomocí formuláře níže určete povahu svého dotazu
Vaše oprava
Obchod společnosti Canon
Vyberte si z níže uvedených možností a určete povahu svého dotazu na obchod společnosti Canon