Jak vám můžeme pomoci
Jsme tu, abychom vám pomohli zodpovědět vaše dotazy a vyřešit problémy a nasměrovali vás správným směrem, pokud potřebujete cokoli opravit.
Jak vám můžeme pomoci?
Níže vyberte možnost, která vám nabídne nápovědu, kterou hledáte.
Chybové kódy
Zjistit stav žádosti na vrácení peněz
Litujeme – Toto číslo žádosti nerozpoznáváme.
Zkontrolujte, zda je číslo, které jste zadali, správné. Pokud chcete více informací, zašlete nám e-mail na adresu cashback@claim-lookup.com nebo nám zavolejte na číslo +420 296 335 619.
Pokud si chcete prohlédnout svůj profil a aktualizovat údaje, klikněte níže:
Informace o záruce
Kde koupit?
Podnikatelský účet
Podnikatelský účet je otevřený pro každého jednotlivce registrovaného jako podnik nebo jakoukoli společnost, která používá zařízení Canon.
Sjednat opravu
Problém s vypínáním tiskárny
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
K problému došlo z toho důvodu, že se postihnuté tiskárny snažily po zapnutí připojit k serveru třetí strany prostřednictvím internetu. Od 30. května došlo ke zvýšení objemu dat vracených z tohoto serveru třetí strany.
Kvůli tomu tiskárna nemohla tato data zpracovat a ihned po zapnutí se vypnula. V závislosti na modelu se tiskárna opakovaně vypnula a hned zase zapnula.
Dne 7. června 2022 se objem dat vracených serverem třetí strany snížil na takové množství, které dotčené tiskárny zvládnou zpracovat. V důsledku toho se dotčené tiskárny zapnou a fungují správně.
Firmware s opraveným řízením zpracování dat byl vydán v rámci přípravy na budoucí změny internetového prostředí.
Doporučujeme aktualizovat firmware tiskárny na nejnovější verzi.
Firmware tiskárny můžete aktualizovat prostřednictvím sítě pomocí samotného zařízení nebo nástroje Updater, který lze stáhnout z karty firmwaru pro váš produkt. Níže vyberte jednu z metod aktualizace firmwaru pro váš produkt.
Obraťte se na nás
Začněme identifikací vašeho produktu
Vyberte produkt
Nedávno vybrané
Nedávno vybrané
Sjednat opravu
Naším cílem je poskytnout vám nejlepší a nejefektivnější servis ve chvílích, kdy budete potřebovat opravy a servisní podporu. Proto jsme nedávno zavedli program modernizace a zavádění nových špičkových systémů do našich profesionálních/továrních servisních středisek Canon.
V současné době přecházíme na tento nový systém. Vyřizování žádostí proto může nyní trvat o něco déle. Pokud vaše žádost není naléhavá, doporučujeme, abyste odeslání produktu během tohoto přechodného období odložili.
Snažíme se zajistit, aby požadavky na služby a opravy bylyvyřízeny co nejdříve. Rádi bychom vám poděkovali za ochotu a trpělivost během tohoto přechodu.
Další informace budou průběžně zveřejňovány na této stránce. Velice si vážíme vašeho pochopení a spolupráce během tohoto přechodného období. Vynasnažíme se, aby tento proces proběhl co nejplynuleji.
V případě, že potřebujete naléhavou podporu nebo potřebujete vyřešit konkrétní případ, kontaktujte náš tým podpory, který je vám vždy k dispozici.
Vyberte produkt
Nedávno vybrané
Nedávno vybrané
Sjednejte si servis
Zjistěte více o nabízených službách a poté výběrem níže uvedeného produktu zahajte požadavek na servis.
Upozornění: Servisní služby jsou k dispozici pouze pro vybrané kamery, objektivy a videoprodukty.
Údržba
Nabídka balíčků péče o produkt, například čištění, kontroly a seřízení, pomáhá udržet vybavení plně funkční.
Upgrade
Vylepšete výkon vybraných fotoaparátů Canon EOS, Cinema EOS a XA/XF a vyprávějte přesvědčivější příběhy.
Vyberte produkt
Nedávno vybrané
Nedávno vybrané
Obchod společnosti Canon
Začněme identifikací vašeho produktu
Vyberte produkt
Nedávno vybrané
Nedávno vybrané
Zadejte dotaz
Pomocí formuláře níže určete povahu svého dotazu
Vaše oprava
Obchod společnosti Canon
Vyberte si z níže uvedených možností a určete povahu svého dotazu na obchod společnosti Canon