ID dotazu: 8202149200
Datum vydání: 18 srpna 2014
Pokud se během nastavení bezdrátového připojení při instalaci softwaru zobrazí dialogové okno Check Printer Settings (Zkontrolujte nastavení tiskárny), zkuste postupně provést řešení 1 až 4 v uvedeném pořadí.
1-2. Umístěte tiskárnu a přístupový bod nebo směrovač tak, aby se v cestě mezi nimi nenacházely žádné překážky.
Po provedení kroků 1 a 2 pokračujte v nastavení klepnutím na tlačítko [Redetect/Znovu zjistit].
Pokud problém přetrvává, vyzkoušejte následující řešení [2. Ověřte, zda je nastavení hlavní jednotky správné či nikoli]:
Krok 1.
Pomocí tlačítek vyberte položku [Setup/Nastavení] a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 2.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku [Device settings/Nastavení zařízení] a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 3.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku [LAN settings/Nastavení sítě LAN] a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 4.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku [Confirm LAN settings/Ověřit nastavení sítě LAN] a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 5.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku [WLAN setting list/Seznam nastavení sítě WLAN] a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 6.
Když se zobrazí obrazovka WLAN setting list (Seznam nastavení sítě WLAN), ověřte, zda je u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní).
Pokud není u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní), tzn. je zobrazen stav Inactive (Neaktivní), tiskárna není připojena k bezdrátovému bodu nebo směrovači. Proveďte znovu nastavení bezdrátového připojení.
Postupy naleznete v části [Připojení tiskárny k přístupovému bodu pomocí bezdrátové sítě LAN].
[Jak to ověřit]
Činnost bezpečnostního softwaru Firewall může narušovat komunikaci pro nastavení bezdrátového připojení.
Zaregistrujte v bezpečnostním softwaru Firewall následující soubory jako soubory s oprávněním k přístupu nebo proveďte nastavení s pozastaveným softwarem Firewall.
– Pro systém Windows
Název souboru: Setup.exe
– Pro systém Macintosh
Název souboru:
BJ Network Tool.app
canonijnetwork.bundle
CIJScannerRegister.app
CNNSelectorAgent.app
Canon IJ Network Scanner Selector EX.app
Pokud potíže stále přetrvávají, zkuste další nabízené řešení [4. Zkontrolujte nastavení přístupového bodu nebo směrovače].
4-2. Ověřte, zda byl firmware přístupového bodu nebo směrovače aktualizován na poslední verzi nebo nikoli.
Postup aktualizace firmwaru naleznete v návodu k použití přístupového bodu nebo směrovače nebo se můžete obrátit na příslušného výrobce.