ID dotazu: 8201015900
Datum vydání: 21 prosince 2015
Pokud se během nastavení bezdrátového připojení při instalaci softwaru zobrazí dialogové okno Check Printer Settings (Zkontrolujte nastavení tiskárny), zkuste postupně provést řešení 1 až 4 v uvedeném pořadí.
1-2. Umístěte tiskárnu blízko přístupového bodu nebo směrovače a proveďte nastavení.
Po provedení kroků 1 a 2 pokračujte v nastavení klepnutím na tlačítko [Redetect/Znovu zjistit].
Pokud potíže stále přetrvávají, zkuste další nabízené řešení [2. Ověřte připojení mezi tiskárnou a přístupovým bodem nebo mezi tiskárnou a směrovačem]
Pokud kontrolka WiFi NESVÍTÍ, funkce bezdrátového připojení tiskárny není ještě aktivována.
Proveďte znovu nastavení bezdrátového připojení.
Postup naleznete v části [Používání tiskárny pomocí bezdrátového připojení].
Pokud kontrolka WiFi SVÍTÍ, přejděte ke krokům 2-2 a 2-3.
2-2. Provedením níže uvedených kroků ověřte připojení pomocí ovládacího panelu tiskárny.
Krok 1.
Stiskněte tlačítko Setup (Nastavit) na ovládacím panelu, znázorněné na výše uvedeném obrázku jako (A).
Krok 2.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku Device settings (Nastavení zařízení) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 3.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku LAN settings (Nastavení sítě LAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 4.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku Confirm LAN settings (Ověřit nastavení sítě LAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 5.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte položku WLAN setting list (Seznam nastavení sítě WLAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 6.
Když se zobrazí obrazovka WLAN setting list (Seznam nastavení sítě WLAN), ověřte, zda je u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní).
Pokud není u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní), tzn. je zobrazen stav Inactive (Neaktivní), tiskárna není připojena k bezdrátovému bodu nebo směrovači. Proveďte znovu nastavení bezdrátového připojení.
Postup naleznete v části [Používání tiskárny pomocí bezdrátového připojení].
2-3. Zadejte znovu síťový klíč.
Obáváme se, že jste možná zadali nesprávný síťový klíč.
Zadejte správný síťový klíč pomocí ovládacího panelu.
-> [Postup ručního nastavení bezdrátové sítě LAN (Windows)]
-> [Postup ručního nastavení bezdrátové sítě LAN (Macintosh)]
Pokud potíže stále přetrvávají, zkuste další nabízené řešení [3. Zkontrolujte nastavení bezpečnostního softwaru Firewall]
[Jak to ověřit]
Činnost bezpečnostního softwaru Firewallu může narušovat komunikaci pro nastavení bezdrátového připojení.
Před provedením instalace softwaru pozastavte bezpečnostní software Firewall.
Po dokončení instalace bezpečnostní software Firewall znovu aktivujte. Když se na obrazovce počítače zobrazí zpráva upozorňující, že se software Canon chystá přistupovat k síti, klepněte na tlačítko Allow (Povolit).
Pokud potíže stále přetrvávají, zkuste další nabízené řešení [4. Zkontrolujte nastavení přístupového bodu nebo směrovače].