ID dotazu: 8201169200
Datum vydání: 17 srpna 2011
Pokud se během nastavení bezdrátového připojení při instalaci softwaru zobrazí dialogové okno Check Printer Settings (Zkontrolujte nastavení tiskárny), zkuste postupně provést řešení 1 až 4 v uvedeném pořadí.
1-2. Umístěte tiskárnu a přístupový bod nebo směrovač tak, aby mezi nimi nebyly žádné překážky.
Po provedení kroků 1 a 2 pokračujte v nastavení klepnutím na tlačítko [Redetect/Znovu zjistit].
Pokud problém přetrvává, vyzkoušejte následující řešení [ 2. Ověřte, zda je nastavení hlavní jednotky správné či nikoli]:
Krok 1.
Klepněte na tlačítko Setup (Nastavení), což je jedno z funkčních tlačítek.
Krok 2.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte možnost Device settings (Nastavení zařízení) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 3.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte možnost LAN settings (Nastavení sítě LAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 4.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte možnost Confirm LAN settings (Ověřit nastavení sítě LAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 5.
Pomocí tlačítka nebo
vyberte možnost WLAN setting list (Seznam nastavení sítě WLAN) a poté stiskněte tlačítko OK.
Krok 6.
Když se zobrazí obrazovka WLAN setting list (Seznam nastavení sítě WLAN), ověřte, zda je u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní).
Pokud není u položky Connection (Připojení) zobrazen stav Active (Aktivní), tzn. je zobrazen stav Inactive (Neaktivní), tiskárna není připojena k bezdrátovému bodu nebo směrovači. Proveďte znovu nastavení bezdrátového připojení.
Postup naleznete v části [Používání tiskárny pomocí bezdrátového připojení].
[Jak to ověřit]
Činnost bezpečnostního softwaru Firewall může narušovat komunikaci pro nastavení bezdrátového připojení.
Zaregistrujte v bezpečnostním softwaru Firewall následující soubory. Budou sloužit jako soubor s oprávněním k přístupu. Případně můžete po dobu nastavování software Firewall pozastavit.
– pro operační systém Windows
Název souboru: Setup.exe
– pro počítač Macintosh
Název souboru:
BJ Network Tool.app
canonijnetwork.bundle
CIJScannerRegister.app
CNNSelectorAgent.app
Canon IJ Network Scanner Selector EX.app
Pokud potíže stále přetrvávají, zkuste další nabízené řešení [4. Zkontrolujte nastavení přístupového bodu nebo směrovače].
4-2. Ověřte, zda byl firmware přístupového bodu nebo směrovače aktualizován na poslední verzi nebo nikoli.
Postup aktualizace firmwaru naleznete v návodu k použití přístupového bodu nebo směrovače nebo se můžete obrátit na příslušné výrobce.