Postup opravy
Ceny oprav, postup a formulář. Před odesláním produktu k opravě si přečtěte náš postup opravy.
Tovární servisní střediska Canon (FSC) jsou servisní zařízení vlastněná společností Canon. Jako výrobce produktů Canon věříme, že si naši zákazníci zaslouží ty nejlepší zákaznické služby a podporu.
Každé středisko FSC společnosti Canon má k dispozici výborně vyškolené techniky, nejnovější nástroje a vybavení a je nejmodernějším zařízením, které je vybaveno pro poskytování široké škály služeb napříč celou produktovou řadou Canon.
Opravu produktu můžete zařídit následujícím způsobem, podle toho, zda jste firma nebo spotřebitel:
Pokud jste spotřebitel:
V případě, že komerční záruční doba vašeho produktu Canon vypršela, nebo se záruka na povahu závady nevztahuje, nabízíme vám v závislosti na vašem produktu (produktech) řadu zpoplatněných variant opravy (oprava za pevnou cenu, maximální cena opravy nebo časová a cenová nabídka).
Všechny naše možnosti zpoplatněných oprav podléhají našim podmínkám pro služby a opravy.
Ceny oprav, postup a formulář. Před odesláním produktu k opravě si přečtěte náš postup opravy.
Canon Giessen GmbH
Tovární servisní středisko
Canonstraße 1
35394 Gießen
Tel.: +420 296 335 619
Pondělí až pátek: 08:00 - 12:00 a 13:00 - 15:30
Před odesláním produktu do továrního servisního střediska Canon si přečtěte naše podmínky služeb a oprav.
Obraťte se na naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon ID
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav